تقویم...
نوشته شده توسط : میلاد دارابی

سلام

 

دقیقا نیمه ی شعبان دو سال پیش بود که فریاد زدم و به همه گفتم که دوست دارم.

دقیقا نیمه ی شعبان دوسال پیش بود که شکستم...

شاید حتی فکرشم نمیکردم دوسال بعد هنوز هم در پی تو باشم و در حسرت دستات.

اما گذشت این دوسال.

گذشت اما ...یعنی خدا میدونه چند وقته دیگه من بدون تو باید سر کنم...؟؟؟

شاید خود امام زمان(ع) به داد همه برسه و من و تو هم جزء اون همه آدم...

یعنی کی به هم میرسیم...؟

 

***

چند وقتی بود که سوژه های خوبی تو ذهنم میومدن و به ترانه هم تبدیل میشدن و اما نیمه کاره میموندن . دیگه حوصله ی ترانه گفتنم نداشتم! بهتره بگم حوصله ی خودمم نداشتم چه برسه به ترانه اما دیشب یکی از این ترانه های نصفه و نیمه به پایان رسید و ویرایش شد و الان هم در وبلاگ قرار گرفت.

 

امیدوارم مثل همیشه شاهد نقدهای مفیدی باشم که بتونه راهنماییم کنه به سمت بهتر شدن.

 

.::تقویــــــم::.

 

بدون اینو...که یه روزی و یه سالی , تو یه فصلی...

میگیرم دستاتو آروم , تو به تقدیره من وصلی

یه روز خنده , یه شب گریه , چه سخ(ت) پُر میشه تقویمم

میگیرم دستامو بالا , چه مغرورانه تسلیمم

 

تمومِ روزای عمرم بدون تو هدر میرن

شبا اشکام بی وقفه , میریزن و سَر میرن

الان چن(د) سالیه که من , دارم روزارو میشمارم

به یادت توی این خونه , عکس تو رو میذارم

 

گذشت امروز و فردا هم مثه دیروز رد میشه

تمومِ آرزوهامم , زیــــره پام لگد میشه

یه تقویم پر از غصه , سهم من از این دنیاس

هر روز واسه من جمعه س هر شب دلِ من تنهاس...

 

م ی ل ا د    مرداد 1389

 

 

 

-----------------------------------

 

ویرایش شده ی ترانه ی تقویم رو میتونید در سایت شعر نو بخونید:

www.shereno.com/9007/8450/76952.html





:: موضوعات مرتبط: ترانه های میـــــلاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 20 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: