امروز
نوشته شده توسط : میلاد دارابی

سلام

 

وقت کوتاه هست و حرف زیاد.

متاسفانه یا خوشبختانه درگیری من هم مثل اکثر انسان های این کشور زیاد شده و وقتم کم!!

***

امروز وقت کردم بیام ترانه ی جدیدمو بذارم اما با تعجب با صفحه ی فیلترینگ بلاگفا مواجه شدم که دوست داشتم دروازبان نیوزلند رو خفه کنم !!!  ربطی نداشت اما این به علت درگیری ذهنی من در اون لحظه بود که ایتالیا ناباورانه مساوی کرد!

البته هیچ نگران نیستم چون ایتالیا قهرمانه!

***

بگذریم از بحث فوتبال و برسیم به ترانه!

 

این ترانه حاصل یک اتفاقه در یک روز تلخ برای من که مربوط به حدود 3 سال پیشه اتفاقی که کاش نمی افتاد. اتفاقی که همچنان درگیرشم و ...بگذریم.

به هرحال اون ترانه بسیار ضعیف بود و حاصل احساسات من در اون لحظه .

چند وقت پیش دوباره خوندمش و تصمیم گرفتم ویرایشش کنم. خیلی تفاوت داره  با نسخه ی اولیه و سعی کردم از اون شکل شخصی بودن خارجش کنم .

 

حالا ترانه رو بخونید امیدوارم شاهد نقدهای "سازندتون" باشم.

امروز

امروز شکستم من , ساده مثلِ یه شیشه

امروز فهمیدم , دلم خسته تر از پیشه

امروز غمی سنگین , روی دوش من جا کرد

حکم مرگمو امروز, دستای تو اجرا کرد

 

 

امروز چرا چشمام ,بارونی و نمناکه!؟

امروز چرا قلبم , آشفته و غمناکه!؟

امروز چرا حرفات , آغشته به توهینه!؟

امروز چرا چشمات, اشکامو نمیبینه!؟

 

امروز تو رفتی و قلبم زیر پات له شد

جاده ی عبور من , امروز پر از مه شد

جاده رفت و تو رفتی, مه غلیظ و بی حد شد

امروز تو این جاده, حال و روز من بد شد

 

 

م ی ل ا د     24/3/1389

 

_____________________________________________________________________________

 

ویرایش شده ی ترانه ی "امروز"

 

 

امروز شکستم من, ساده مثل یه شیشه

 

گُر گرفته دست و پام , انگار تو آتیشه

 

امروز غمی سنگین روی دوش من جا شد

 

حکم مرگِ من راحت, با دستِ تو امضا شد

 

 

امروز چرا چشمام,بارونی و نمناکه!؟

 

میدونی چرا قلبم, آشفته و غمناکه!؟

 

امروز چرا حرفات , آغشته به توهینه!؟

 

چشمای تو این روزا , اشکامو نمیبینه!؟

 

 

اون وقتی که تو رفتی,قلبم زیر پات لِه شد

 

جاده ی عبورِ تو, اون لحظه پر از مِه شد

 

جاده رفت و تو رفتی, مه غلیظ و بی حد شد

 

امروز تو این جاده, حال و روز من بد شد...

 

امروز چقد چشمام, بارونی و غمگینه

 

چشمای تو این روزا , اشکامو نمیبینه...

 

 





:: موضوعات مرتبط: ترانه های میـــــلاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 5 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: